Przejdź do treści

Praca z Grupą
E-kierowca


Poniżej znajdziesz aktywne ogłoszenia.

Aktualne oferty pracy

New Business Development Specialist – Grupa E-kierowca

Cześć! Przyzwyczaj się, bo u nas mówimy sobie cześć i skracamy dystans. Działamy energicznie i realnie wpływamy na rynek. Grupa E-kierowca wprowadziła branżę w świat cyfryzacji, w świat hybrydowego nauczania i dalej otwiera drzwi do innowacyjnych rozwiązań.
Szukamy zmotywowanej, ambitnej oraz nastawionej na rezultaty osoby, która swoim działaniem da pozytywny wkład do działu Growth i całej Grupy E-kierowca.
Szukamy kogoś kto zajmie się dynamicznym działaniem w sieci, pozyskując nowych klientów, generując leady, rozwijając strategiczne ramię social sellingu.
To wszystko przy wsparciu nowoczesnych narzędzi automatyzujących pracę oraz doświadczonych managerów ds. rozwoju i sprzedaży.

PROFIL PRACOWNIKA

Orientacja na rozwój kariery w sprzedaży i marketingu
Samodzielność, przedsiębiorczość, skuteczność oraz determinacja w dążeniu do celu (kluczowy element sukcesu)
Doskonałe zdolności interpersonalne oraz talent do budowania relacji
Zainteresowanie nowymi technologiami
Elastyczność, dyspozycyjność i gotowość do podboju świata

TWOJE ZADANIA

Pozyskiwanie nowych klientów drogą online
Generowanie leadów
Obsługa narzędzi do komunikacji (przygotowanie i wysyłka kampanii email marketingowych; wsparcie przy obsłudze social media)
Prowadzenie transmisji live i rejestracja materiałów wideo (posiadamy dwa profesjonalne studia do nadawania zarówno transmisji LIVE jak i rejestrowania materiałów do odtworzenia)
Generowanie pomysłów rozwojowych w celu pozyskiwania klientów/leadów; to praca dla dynamicznej i twórczej osoby
Odpowiedzialność za część cyklu sprzedażowego, od momentu pozyskania szansy sprzedażowej do przekazania jej do działu handlowego
Rozwój obszaru self-service – czyli samodzielnej sprzedaży przez kanał online
Identyfikowanie klienta, segmentacja bazy, analiza potrzeb, budowa relacji
Realizacja założonych celów w budowaniu zasięgu, budowaniu portfela klientów, rozwoju bazy

DLA CIEBIE

Duże możliwości rozwoju
Praca na nowoczesnych narzędziach automatyzujących pracę i sprzedaż
Budżet na szkolenia
Współpraca z doświadczonymi specjalistami
Laptop, komfortowe miejsce pracy (brak open space)
Umowa o pracę lub B2B

Zgłoś się









    Please prove you are human by selecting the flag.

    Customer Success Specialist – Grupa E-kierowca

    Cześć! Przyzwyczaj się, bo u nas mówimy sobie cześć i skracamy dystans. Działamy energicznie i realnie wpływamy na rynek. Grupa E-kierowca wprowadziła branżę w świat cyfryzacji, w świat hybrydowego nauczania i dalej otwiera drzwi do innowacyjnych rozwiązań.
    Szukamy zmotywowanej, ambitnej oraz nastawionej na rezultaty osoby, która swoim działaniem da pozytywny wkład do działu Customer Success i całej Grupy E-kierowca.
    Szukamy kogoś kto potrafi budować długotrwałe relacje oraz otoczy opieką zarówno naszych klientów jak i dostarczy wsparcie w ramach prowadzonych projektów. Szukamy osób, które są otwarte na dynamiczne działanie w sieciach społecznościowych, także w ramach transmisji LIVE.

    PROFIL PRACOWNIKA

    Orientacja na rozwój kariery w obsłudze klienta i marketingu
    Samodzielność, przedsiębiorczość, skuteczność oraz determinacja w dążeniu do celu (kluczowy element sukcesu)
    Doskonałe zdolności interpersonalne oraz talent do budowania relacji
    Zainteresowanie nowymi technologiami
    Elastyczność, dyspozycyjność i gotowość do podboju świata
    Mile widziana znajomość języka angielskiego

    TWOJE ZADANIA

    Obsługa narzędzi do komunikacji (przygotowanie i wysyłka kampanii email marketingowych; wsparcie przy obsłudze social media)
    Prowadzenie transmisji live i rejestracja materiałów wideo (posiadamy dwa profesjonalne studia do nadawania zarówno transmisji LIVE jak i rejestrowania materiałów do odtworzenia)
    Generowanie pomysłów rozwojowych w celu skuteczniejszej obsługi klienta
    Rozwój obszaru self-service czyli samodzielnej obsługi przez kanał online
    Identyfikowanie klienta, segmentacja bazy, analiza potrzeb, budowa relacji
    Wsparcie techniczne klientów w zakresie obsługi produktów firmy,
    Obsługa reklamacji,
    Testowanie aplikacji tworzonych przez firmę,
    Analiza zgłoszeń klientów,
    Przygotowanie instrukcji produktowych w formie technicznej i marketingowej,
    Obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami,
    Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów,
    Prowadzenie korespondencji,
    Utrzymanie kontaktu telefonicznego z klientami,
    Wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego i innych prac zleconych,
    Składanie raportów z wykonania powierzonych zadań,
    Obsługa mediów społecznościowych,
    Video marketing,
    Udział w produkcjach wideo,

    DLA CIEBIE

    Duże możliwości rozwoju
    Praca na nowoczesnych narzędziach automatyzujących pracę i sprzedaż
    Budżet na szkolenia
    Współpraca z doświadczonymi specjalistami
    Laptop, komfortowe miejsce pracy (brak open space)
    Umowa o pracę lub B2B

    Zgłoś się









      Please prove you are human by selecting the key.

      Nie ma ogłoszenia dla Ciebie?

      Oczywiście, to że akurat nie ma aktywnego zgłoszenia, nie znaczy, że nie możesz nam wysłać swojej propozycji! Wysyłaj śmiało!

      Zgłoś się










        Please prove you are human by selecting the flag.