Przejdź do treści

Praca z Grupą
E-kierowca


Poniżej znajdziesz aktywne ogłoszenia.

Aktualne oferty pracy

New Business Development Specialist – Grupa E-kierowca

Cześć! Przyzwyczaj się, bo u nas mówimy sobie cześć i skracamy dystans. Działamy energicznie i realnie wpływamy na rynek. Grupa E-kierowca wprowadziła branżę w świat cyfryzacji, w świat hybrydowego nauczania i dalej otwiera drzwi do innowacyjnych rozwiązań.
Szukamy zmotywowanej, ambitnej oraz nastawionej na rezultaty osoby, która swoim działaniem da pozytywny wkład do działu Growth i całej Grupy E-kierowca.
Szukamy kogoś kto zajmie się dynamicznym działaniem w sieci, pozyskując nowych klientów, generując leady, rozwijając strategiczne ramię social sellingu.
To wszystko przy wsparciu nowoczesnych narzędzi automatyzujących pracę oraz doświadczonych managerów ds. rozwoju i sprzedaży.

PROFIL PRACOWNIKA

Orientacja na rozwój kariery w sprzedaży i marketingu
Samodzielność, przedsiębiorczość, skuteczność oraz determinacja w dążeniu do celu (kluczowy element sukcesu)
Doskonałe zdolności interpersonalne oraz talent do budowania relacji
Zainteresowanie nowymi technologiami
Elastyczność, dyspozycyjność i gotowość do podboju świata

TWOJE ZADANIA

Pozyskiwanie nowych klientów drogą online
Generowanie leadów
Obsługa narzędzi do komunikacji (przygotowanie i wysyłka kampanii email marketingowych; wsparcie przy obsłudze social media)
Prowadzenie transmisji live i rejestracja materiałów wideo (posiadamy dwa profesjonalne studia do nadawania zarówno transmisji LIVE jak i rejestrowania materiałów do odtworzenia)
Generowanie pomysłów rozwojowych w celu pozyskiwania klientów/leadów; to praca dla dynamicznej i twórczej osoby
Odpowiedzialność za część cyklu sprzedażowego, od momentu pozyskania szansy sprzedażowej do przekazania jej do działu handlowego
Rozwój obszaru self-service – czyli samodzielnej sprzedaży przez kanał online
Identyfikowanie klienta, segmentacja bazy, analiza potrzeb, budowa relacji
Realizacja założonych celów w budowaniu zasięgu, budowaniu portfela klientów, rozwoju bazy

DLA CIEBIE

Duże możliwości rozwoju
Praca na nowoczesnych narzędziach automatyzujących pracę i sprzedaż
Budżet na szkolenia
Współpraca z doświadczonymi specjalistami
Laptop, komfortowe miejsce pracy (brak open space)
Umowa o pracę lub B2B

Zgłoś się

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

Customer Success Specialist – Grupa E-kierowca

Cześć! Przyzwyczaj się, bo u nas mówimy sobie cześć i skracamy dystans. Działamy energicznie i realnie wpływamy na rynek. Grupa E-kierowca wprowadziła branżę w świat cyfryzacji, w świat hybrydowego nauczania i dalej otwiera drzwi do innowacyjnych rozwiązań.
Szukamy zmotywowanej, ambitnej oraz nastawionej na rezultaty osoby, która swoim działaniem da pozytywny wkład do działu Customer Success i całej Grupy E-kierowca.
Szukamy kogoś kto potrafi budować długotrwałe relacje oraz otoczy opieką zarówno naszych klientów jak i dostarczy wsparcie w ramach prowadzonych projektów. Szukamy osób, które są otwarte na dynamiczne działanie w sieciach społecznościowych, także w ramach transmisji LIVE.

PROFIL PRACOWNIKA

Orientacja na rozwój kariery w obsłudze klienta i marketingu
Samodzielność, przedsiębiorczość, skuteczność oraz determinacja w dążeniu do celu (kluczowy element sukcesu)
Doskonałe zdolności interpersonalne oraz talent do budowania relacji
Zainteresowanie nowymi technologiami
Elastyczność, dyspozycyjność i gotowość do podboju świata
Mile widziana znajomość języka angielskiego

TWOJE ZADANIA

Obsługa narzędzi do komunikacji (przygotowanie i wysyłka kampanii email marketingowych; wsparcie przy obsłudze social media)
Prowadzenie transmisji live i rejestracja materiałów wideo (posiadamy dwa profesjonalne studia do nadawania zarówno transmisji LIVE jak i rejestrowania materiałów do odtworzenia)
Generowanie pomysłów rozwojowych w celu skuteczniejszej obsługi klienta
Rozwój obszaru self-service czyli samodzielnej obsługi przez kanał online
Identyfikowanie klienta, segmentacja bazy, analiza potrzeb, budowa relacji
Wsparcie techniczne klientów w zakresie obsługi produktów firmy,
Obsługa reklamacji,
Testowanie aplikacji tworzonych przez firmę,
Analiza zgłoszeń klientów,
Przygotowanie instrukcji produktowych w formie technicznej i marketingowej,
Obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami,
Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów,
Prowadzenie korespondencji,
Utrzymanie kontaktu telefonicznego z klientami,
Wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego i innych prac zleconych,
Składanie raportów z wykonania powierzonych zadań,
Obsługa mediów społecznościowych,
Video marketing,
Udział w produkcjach wideo,

DLA CIEBIE

Duże możliwości rozwoju
Praca na nowoczesnych narzędziach automatyzujących pracę i sprzedaż
Budżet na szkolenia
Współpraca z doświadczonymi specjalistami
Laptop, komfortowe miejsce pracy (brak open space)
Umowa o pracę lub B2B

Zgłoś się

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

Nie ma ogłoszenia dla Ciebie?

Oczywiście, to że akurat nie ma aktywnego zgłoszenia, nie znaczy, że nie możesz nam wysłać swojej propozycji! Wysyłaj śmiało!

Zgłoś się

Błąd: Brak formularza kontaktowego.